Brev:
Hvilken mme skal jeg vælge til vælling?
1. november 2008
Alder:
4 mdr.
Hvilken mme skal jeg vælge til vælling?
Kære Helen
Som du ved er min bebs snart 4 mdr og jeg vil gerne starte blidt op med vælling inden den mere faste grød.
Jeg har ammet ham 100% indtil nu, og ved derfor ikke noget om mme.
Hvilken mme skal jeg vælge at basere både vælling og den fremtidige grød på?
Vi har ikke allergi.
Skal det "bare" være den der nan som kan købes i netto?
Jeg vil dog gerne købe den dyreste af det dyreste, hvis du mener, at det er det bedste at starte på?
Med venlig hilsen
Lea